Κυριακή 10 Μαΐου 2015
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ " Διαδικτυακές Συμπεριφορές Υψηλού Κινδύνου"
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθήσαμε την εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Ν. Μάκρης και το ΓΕΛ Ν. Μάκρης σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία και τη Διεύθυνση Δίωξης
Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με θέμα:
«Διαδικτυακές Συμπεριφορές Υψηλού Κινδύνου»
Έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση από τον Υποστράτηγο κ. Εμμανουήλ Σφακιανάκη,
καθώς και από εξειδικευμένους αξιωματικούς,
που πρέπει να επαναληφθεί και σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσής μας.
Τετάρτη 6 Μαΐου 2015
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που εκπονούν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας τη φετινή χρονιά και επιθυμούν να το παρουσιάσουν στην τελική Ημερίδα Παρουσίασης των Προγραμμάτων, που θα γίνει τον Ιούνιο μόλις τελειώσουν οι εξετάσεις των μαθητών, να το δηλώσουν στο
gray@dide-anatol.att.sch.gr μέχρι την Τετάρτη 13/5/2015 ώστε να γίνει ο προγραμματισμός της εκδήλωσης.Πέμπτη 30 Απριλίου 2015
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗ "ΔΙΕΞΟΔΟ" ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ
Στο σεμινάριο Αγωγής Υγείας "διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα"ασχοληθήκαμε μεταξύ άλλων με τη διαχείριση του θυμού, των συγκρούσεων, του πένθους, της σχολικής βίας και ανανεώσαμε το ραντεβού μας με τη "Διέξοδο" για τον Σεπτέμβριο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



