Κυριακή 10 Μαΐου 2015

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ


ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ " Διαδικτυακές Συμπεριφορές Υψηλού Κινδύνου"

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθήσαμε την εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Ν. Μάκρης και το ΓΕΛ Ν. Μάκρης σε συνεργασία με  την Ελληνική Αστυνομία και  τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με θέμα:

«Διαδικτυακές Συμπεριφορές Υψηλού Κινδύνου»

Έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση από τον Υποστράτηγο κ. Εμμανουήλ Σφακιανάκη, καθώς και από εξειδικευμένους αξιωματικούς,

που πρέπει να επαναληφθεί και σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσής μας.

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ


Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που εκπονούν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας τη φετινή χρονιά και επιθυμούν να το παρουσιάσουν στην τελική Ημερίδα Παρουσίασης των Προγραμμάτων, που θα γίνει τον Ιούνιο μόλις τελειώσουν οι εξετάσεις των μαθητών, να το δηλώσουν  στο
 gray@dide-anatol.att.sch.gr μέχρι την Τετάρτη 13/5/2015 ώστε να γίνει ο προγραμματισμός της εκδήλωσης.

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Καλημέρα από το Γυμνάσιο Κερατέας!!!!!
Συζητήσαμε με τους εκπαιδευτικούς που εκπονούν προγράμματα Αγωγής Υγείας και αναφερθήκαμε και στην τελική τους παρουσίαση.

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗ "ΔΙΕΞΟΔΟ" ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ

Στο σεμινάριο Αγωγής Υγείας "διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα"ασχοληθήκαμε μεταξύ άλλων με τη διαχείριση του θυμού, των συγκρούσεων, του πένθους, της σχολικής βίας και ανανεώσαμε το ραντεβού μας με τη "Διέξοδο" για τον Σεπτέμβριο.
Ευχαριστούμε τον κ. Παναγιώτη Τριανταφύλλου για τις πολύτιμες συμβουλές του.....