Τη Δευτέρα 6 Απριλίου ολοκληρώθηκε το τριήμερο σεμινάριο Αγωγής Υγείας ¨έφηβοι και ενήλικες: μια σχέση διαρκούς κρίσης και διαπραγμάτευσης" στο ΙΚΠ.
Η φωτογραφία είναι από τη βιωματική άσκηση "παπαγάλοι".
Για το υλικό του σεμιναρίου πιέστε εδώ
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν και η βιωματική άσκηση για την κατανόηση των αναγκών των εφήβων που παρουσιάζουν κάποιου είδους ψυχοπαθολογία.
Τα παρακάτω κείμενα είναι δύο από τα κείμενα που
χρησιμοποιήθηκαν στο πλαίσιο αυτής της βιωματικής άσκησης ευαισθητοποίησης των
εκπαιδευτικών, που αφορούν την Διάχυτη
Αναπτυξιακή Διαταραχή (Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας, σύνδρομο Asperger) και τις Μαθησιακές Δυσκολίες.
Η οδηγία της βιωματικής
άσκησης είναι να διαβάσουν οι
εκπαιδευτικοί το σχετικό κείμενο και να «μπουν» οι ίδιοι στην κατάσταση που
περιγράφεται. Στη συνέχεια καλούνται να καταγράψουν τα συναισθήματα, τις
σκέψεις και τις ανάγκες του πρωταγωνιστή της ιστορίας.
Μ’ έναν ευρηματικό
τρόπο η άσκηση τους βοηθάει να λειτουργήσουν μ’ ενσυναίσθηση, να κατανοήσουν σε
βάθος τις ανάγκες των παιδιών/εφήβων που παρουσιάζουν κάποιου είδους ψυχοπαθολογία
και κατά συνέπεια ν’ αντιληφθούν και να προσδιορίσουν το δικό τους ρόλο ως
εκπαιδευτικοί απέναντί τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου